悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

October 16, 2006

有snoopy之稱嘅"比高犬"

平時經過深水埗一間寵物店時,間中都會見到幾隻初生比高BB好可愛咁堆埋一齊訓覺,每次見到我同老公都會停下來睇一陣才走。最近又見到店內有4-5隻初生比高BB,上星期六經過時只剩下3隻,同店員姐姐傾傾下才知道原來其中2隻比高仔都已經有新主人啦,遲d就會跟主人返屋企玩,而另外的一隻比高女則仍待新主人嘅出現。於是我老公問店員姐姐可唔可以拿隻比高女出來睇下,店員姐姐話:當然可以啦。比高真係好活潑、好可愛、好得人鍾意,我哋後來仲幫佢影咗幾張肉照,你哋話佢係咪好得意呢...^_^

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Shirley,

我太太也是呀,很喜愛狗,她喜歡的是又胖又懶的西施狗,可是我們平日工作太忙,我常安慰她,很快我冇得撈......那時我可專心養一隻小狗.......不是說笑,是真的呀,我們有一天一定會.....妳知不知道那裏有靚西施賣?

多謝妳來我的小世界坐,得閒再來啦.

19/10/06 8:54 pm  
Blogger Shirleyyau said...

brother Moon,

我都多謝你來到我的blog,無嘢做時記得入來逛逛呀...^_^

講起狗狗,其實我只係鍾意睇,我連抱佢哋都唔敢呀,相反我老公就好鍾意狗,尤其鍾情比高,好彩依家客觀情況唔許可我哋養狗,如果唔係我都唔知養好唔養好啦...

至於邊度有得賣靚西施,我就無乜頭緒啦,始終我都唔在行,不過可以幫你問吓有養狗嘅朋友,有消息再通知你啦...^_^

20/10/06 3:12 pm  
Blogger Polly said...

因好想買比高犬, 想請問你所指的寵物店位置大約近深水埗那一處? 而家是否仍然在營業中呢?謝謝回覆!

23/3/11 9:28 pm  

Post a Comment

<< Home