悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

October 20, 2006

第一次整香草焗魚扒

昨晚得自己一個食飯,所以諗住整d簡單又健康嘅菜色,順便煮可少少可以今日帶返公司做午餐。由於平時少吃魚,加上好想試吓用焗嘅方法來煮,所以響凍肉鋪買咗一塊南美金鱈魚扒,返屋企解凍後加少少鹽和檸檬汁做醃料,之後將少少乾香草放響魚塊上,過一陣再將魚塊略煎以取色,之後用錫紙包好放入已預熱220度焗爐焗15分鐘就得啦...唔...魚塊未出焗爐時已聞到好香嘅魚味,食落味道亦唔錯呀...^_^


同場加影秀珍菇炒翠玉瓜...簡單易做又健康...唔...好味道...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Shirley,

不要這樣說啦,我也只是很普通的餅友,喜歡做做家庭包餅.......來訪這裡的朋友,我都好開心喇,我也列在我的link中,得閒也去聊聊呀.

妳的家常菜很好味呀!

23/10/06 11:54 am  
Blogger Shirleyyau said...

A Moon

我識煮嘅菜式同整包餅嘅技術真係好有限,識到你哋班DIY友真係令我學到好多嘢,多謝a moon哥嘅鼓勵...^_^

23/10/06 2:34 pm  
Blogger 布冧仔 said...

呢兩款菜式都是我的喜愛菜式, 下次如有機會請預我一份!!

p.s.我已將你列入我的link中, 請別介意!!

25/10/06 10:55 am  
Blogger Shirleyyau said...

布冧仔

我當然唔介意你link我啦...thanks! ^_^

27/10/06 9:57 am  
Blogger taanachcacchione said...

Titanium Wok 2B - Tipsters - The Silicon Studio
Titanium Wok 2B is a 3D titanium hammer game based titanium teeth k9 on 1xbet 먹튀 the traditional Wok model, with the help of I am currently designing titanium nitride coating service near me a 3D virtual reality video gold titanium game.

6/3/22 1:02 am  

Post a Comment

<< Home