悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

December 06, 2006

花旗參無花果豬展湯

因為買咗個真空煲,所以令到我更加的起心肝煲多d湯水畀自己同老公滋潤下。今個星期一就煲咗依款簡單易煲嘅秋冬滋潤湯水-花旗參無花果豬展湯。

材料: 花旗參 2湯匙 / 無花果 5粒 / 豬展 $20 / 水 2.5L

做法: 先洗淨所有材料,花旗參用半碗水浸15分鐘,豬展用熱水拖一拖,煲滾2.5L水後放入所有材料,浸花旗參嘅水亦一齊放入煲內,再滾30分鐘後離火,放入真空煲內,因用真空煲不能用大火,所以全程用中火煲。到飲時從真空煲取出內煲,稍加熱及加入適量鹽便可飲用。

由於晚上11點左右才放入真空煲,到第二朝起床煲湯已經煲好,而且仲係熱,所以無需加熱就已經可以飲。真空煲真係好用呀...^_^

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘩~ 搞到我都好想飲湯呀~

我唔識用真空煲/壓力煲,係咪好方便架? 同明火煲會唔會有唔同架? 搞到我好想知tim。因為大堡主都好鍾意飲湯,但我唔識所好少煲>.<

7/12/06 9:58 am  
Blogger Shirleyyau said...

小堡主

我覺得用明火同用真空煲最大分別係可以慳番d煤氣,仲唔需要顧住睇火同唔會煲乾水,你可以出街前煲一陣後放入真空煲,咁你2/3個鐘後返屋企就可以有湯飲。至於用明火或真空煲所需時間,其實都係一樣,用明火煲2小時其實用真空煲都係需要2小時。仲有用真空煲嘅存熱時間較長,一般響真空煲放5-6小時d湯都仲係熱架。真空煲好處大致係咁,至於壞處可能有人覺得始終煲湯都係用明火會好d,但我覺得兩者冇乜分別。

至於使用方法,只要將材料放入真空煲個內煲中加熱(內煲係可以直接用火加熱,同一般嘅煲係一樣),煲滾半小時後熄火,將整個煲放入真空煲內咁就得架啦,飲前取出視乎情況可稍為加熱及加鹽便可飲用。

你都買番個真空煲咁咪可以煲多d湯水畀大堡主飲囉,仲有你又可以滋潤下嘛...^_^

7/12/06 2:12 pm  

Post a Comment

<< Home