悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

December 06, 2006

化痰止啖--龍利葉石黃皮蚌花瘦肉湯

雖然星期一煲咗花旗參無花果豬展湯,但因為老公依兩日有痰又有兩聲咳,唔知花旗參湯啱唔啱佢飲,所以寧願煲過d化痰止咳湯水畀佢飲。

響網上搵咗資料後,原本打算煲龍利葉無花果瘦肉湯,所以放工就去咗花墟嗰間財記買新鮮龍利葉。點知去到見到除咗龍利葉外,原來仲有其他幾種材料都有化痰止咳功效,鋪頭阿姐又話可以幾種材料一齊煲,所以我最後就聽阿姐話用$20買咗3種材料,包括新鮮龍利葉、石黃皮和新鮮蚌花,3種材料係阿姐隨意執,故當時我都唔知究竟3種材料各自嘅份量係幾多。不過,我返屋企都有分開3種材料磅過,詳情如下:

龍利葉石黃皮蚌花瘦肉湯
材料:新鮮龍利葉 92g / 新鮮蚌花 92g / 石黃皮 174g / 蜜棗 8粒 / 南北杏 10g / 瘦肉 $15 / 水 2.5L


右邊一粒粒嘅就係石黃皮,而左邊紫紅色好似朵花咁嘅就當然係新鮮蚌花啦。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

請問邊到買倒新鮮蚌花同石黃皮?

Thanks,
maggie

29/12/09 2:33 pm  

Post a Comment

<< Home