悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

January 18, 2007

遲來的報道 : 14/1DIY友BBQ聚會

期待已久的DIY友BBQ聚會終於來臨,由於第一次跟大班網上認識同時又熱愛自家整餅嘅朋友見面,當然心情有d緊張,但因為我當日下午要搭船過澳門出席朋友嘅婚宴,所以只能跟大家來個1-2小時嘅短聚。雖然食唔到大家精心炮製的各種BBQ美食,但有機會食到亞堅整的Tenderness、蛙蛙和綠萼等人合力製作嘅無花果合桃蕎麥包、y.c.帶來嘅日式沙律,以及achan整嘅醎牛脷,差d唔記得仲有on_on煲嘅白果腐竹糖水,總算有少少口福。

第一次見面,當然唔少得見面禮啦,"得意薑餅人"就係我為大家準備嘅見面禮,人人有份,永不落空。另外,我又整咗藍莓乾燕麥曲奇畀大家試吓。


藍莓乾燕麥曲奇送抵亞堅家後,放在靚靚銀碟上,再加上白板、竹簾和伯爵茶嘅襯托,即時靚晒...


到亞堅家第一樣食到嘅美食就係亞堅整嘅Tenderness,第一次食這款西式小吃,唔...好味道,真係好想再食呀...


蛙蛙、綠萼、maymok、藍藍及亞堅即場合力製作嘅無花果合桃蕎麥包,真係好香軟、好好味呀...所以我已經劫走咗一個包包啦...heheheheeeee


期待下一次嘅聚會~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home