悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

May 26, 2006

開始整餅差不多3個月啦~~

家中增添了一個免費得來的焗爐大概已經有3個月啦,期間都整過好幾個海綿蛋糕、曲奇、麵包和朱古力波波(因為朱古力係我嘅最愛,所以絕大部份製成品都係朱古力味~~)。前3樣的製成品,基本上都整得有板有眼,總算食得入口,見得吓人,但朱古力波波整咗2次都係失敗,雖然可以食得入口,但賣相同"x崎"日本麵包店賣的葡式朱古力波如終差好遠。真係唔明白,跟足食譜做但始終都係做唔到,不過我唔會放棄嘅,過一陣我就會再試過,依家睇住我之前做嘅雙重朱古力曲奇先啦。

依d係我響4月13日晚整嘅雙重朱古力曲奇......味道當然......^_^


Shirley's Blog 面世啦!

想擁有自己的Blog已經有一段時間啦,今日終於的起心肝整咗依個Blog,希望大家多d發表意見,有時間就入來睇吓有無嘢可以交流吓啦!