悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

December 08, 2006

熱情鬆餅

由於一大碗熱情果汁放咗響雪櫃差唔多2星期啦,其實都唔知d熱情果汁放唔放得咁耐,所以昨晚用咗一半來整熱情鬆餅。今次焗出來嘅效果比之前用熱情果汁來整小蛋糕嘅效果好,不過就唔及小蛋糕香,同時食落亦冇小蛋糕咁有少少酸酸甜甜嘅味道,等我下次整鬆餅時用多d熱情果汁代替牛奶嘅份量,睇吓焗出來會唔會香d好味d。

熱情鬆餅(8個中型紙杯份量)

材料:
麵粉 270g
糖 100g
泡打粉 3tsp
鹽 3/8tsp
蛋 3隻
牛油溶液 82g
牛奶 75g
熱情果汁 100g
雲喱拿香油 1tsp

做法:將蛋打散後加入牛油溶液、牛奶、熱情果汁及雲喱拿香油攪匀,然後拌入已篩過嘅麵粉、糖、泡打粉及鹽,將麵糊倒入紙杯,再放入已預熱焗爐用200度焗23分鐘,焗好將鬆餅留在焗爐內5分鐘後才取出放涼。



( 哎呀...我打打吓個食譜才發現,原來我唔記得將牛奶同熱情果汁嘅份量加大,因為原食譜係用2隻蛋嘅份量,但我就3隻蛋份量,其他所有材料我都記得加大,唯獨牛奶同熱情果汁嘅份量就唔記得加大,唔怪得拌匀所有材料後嘅麵糊比較"杰"啦。真係失策啦~~~ )