悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

June 15, 2006

用電子磅量準份量整嘅朱古力小蛋糕

原本我打算整雙重朱古力小蛋糕,但臨尾入爐前我竟然唔記得放朱古力粒入麵糊,結果就無咗雙重朱古力啦。仲有呀...我用咗依隻黃色有少少膠質嘅小蛋糕杯直接載著麵糊入爐焗,而唔需要另外再用金屬模盛載,我買依隻蛋糕杯主要因為佢唔需要用金屬模載,但入爐後發現個蛋糕杯個杯口好似變得越來越闊,當時我真擔心d麵糊會否隨著蛋糕杯變型而溢出焗盤內,幸好最後都無發生,蛋糕亦可以成功出爐,大家可以比較下蛋糕杯入爐前和出爐後的形狀有何不同...

新增製餅工具

依個電子磅我覺得都幾抵買呀,只需99蚊咋,雖然係made in china,但我覺得都幾好用,今後整餅份量可以更加準確啦!


同場加影-我的第一個整餅拍檔~~
依個焗爐係申請信用卡後唔駛任何簽帳下送嘅