悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

September 18, 2006

My Birthday Cake

哈哈...剛剛過咗我人生中第N個生日,原本打算自己整個生日蛋糕給自己,因為唔想破費買生日蛋糕。不過由於時間上配合唔到,所以最後都冇整到。雖然自己冇整到生日蛋糕,但原來我老公襯我唔知嘅時候,竟然走咗去買咗個鋼琴形狀嘅雪糕蛋糕給我慶祝生日,真係好開心呀,因為我冇諗過老公會送個生日蛋糕給我,而且佢係響我生日前一晚10點左右才拿回來,等到夜晚12點整,一踏入我嘅生日,佢就同我切蛋糕慶祝,今個星日真係過得開心...^_^

新鮮蛋撻出爐啦~~

前一晚才整完藍莓鬆餅,訓醒覺後又手痕痕想整第二樣嘢,於是響大埋食譜入面搵來搵去,最後決定試吓跟食譜整好多人都鍾意食嘅--蛋撻。其實之前都聽過朋友講蛋撻好容易整,今次試做,我發覺原來真係幾易整喎,當然容易整唔代表一定整得好食,因為我第一次嘅作品蛋漿部分較為硬咗少少,唔夠幼滑,可能因為個蛋漿較難焗熟,同埋我掌握唔到焗嘅時間,所以令到個蛋漿硬咗少少,不過我覺得第一次整都算過得好啦...^_^

又再"藍莓鬆餅"

雪櫃入面有一盒藍莓餡就快過期,所以拿拿淋用來整鬆餅,務求盡快消滅快過期嘅藍莓餡。