悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

July 10, 2006

一個不完美的結局~~

昨晚我同好多人一樣,寧願訓少幾個鐘,都要起身睇世界盃冠軍戰--法國對意大利。的而且確,昨晚兩隊嘅表現非常出色,尤其是法國隊嘅施丹一直都打得好好,可惜響加時嘅時間,唔知點解係踢到咁火爆,竟然做出一個好無體育精神嘅動作,向意大利隊一個球員使出一招"頭錘頂心口",將個意大利球員撞跌落地,結果被紅牌趕出場。
辜勿論之前該名意大利球員向施丹講咗d乜嘢,係咪極具挑釁性,其實施丹都唔應該咁易動粗。況且,今場係施丹退休前嘅最後一場波,對施丹本人同球迷都有一個特別嘅意義,施丹今次嘅一時之氣,換來的,就只有佢球員生涯嘅一個不完美結局,見到一個咁嘅結局,相信好多人都會同我一樣,不禁為依個一代球王嘆氣......

消暑飲品 - 檸檬薏米水

我跟一位網友提供嘅食譜整咗依款既消暑,又有美白功效嘅飲品--檸檬薏米水,果然加左檸檬皮同檸檬汁落去d薏米水度,有一種好清新、好解渴嘅感覺,大家不妨試試!

香濃朱古力雪糕

上次第一次跟住個食譜整咗低脂藍莓乳酪雪糕,當時係唔需要打起d淡忌廉,而我又係第一次整雪糕,技巧當然欠奉啦,所以整出來的雪糕並唔軟滑,咬落去d雪糕入面會有d好似碎冰嘅物體,完全唔似食雪糕。今次依款朱古力雪糕係我第二次整嘅雪糕,而且係跟另一個食譜做,今次要將淡忌廉打起嘅,而我亦得到網友Candy嘅指點,將做法加以改良,結果今次整出來嘅雪糕有好大進步,不過雪糕嘅質感仍未夠幼滑,下層雪糕會比較硬,但比起第一次已經好好多...^_^