悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

November 06, 2006

豆腐紅豆芝士蛋糕

剛過去嘅星期日整咗我人生第三次為他人整嘅生日蛋糕,由於今次嘅主角係我舅公,所以我打算整個較健康、適合老人家食嘅生日蛋糕畀佢。依款蛋糕由4層組成,由上而下順序係豆腐芝士、紅豆芝士、清蛋糕及碎餅底。


由於第一次整依款蛋糕,所以之前我響網上搵咗好多資料,再根據網友提供嘅心得,決定用街市賣嘅布包豆腐做豆腐芝士餡。不過唔知係我技術差定係做嘅過程出錯,做出來嘅豆腐芝士餡明顯呈細粒狀,外表見唔夠平滑,食落亦唔夠幼滑。不過好彩嘅係,反應都算唔錯,我表舅父仲話得喎,好食喎,佢仲留咗件蛋糕做佢第二朝嘅早餐添。

貓貓:你訓覺個樣好得意呀!

你睇下依兩隻貓貓訓覺個樣係咪好可愛呢!好似一面訓一面笑咁,唔知係咪因為訓得好舒服呢。真係好得意呀...^_^


大家唔好誤會,依隻唔係大頭貓,只係拍攝角度影響咋。